چقدراحمقانه است


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اینجا خونه منه... اینجا همون جایست که گفتم میخوام حرفام را بگم همون جایی که گفتم وقتی نیستم ودلت برام تنگ شد به خونه ام بیا... اینجا فقط برای توست همه حرفام حقیقته.... به قول این آدما رسم زمونه است رسم دلای رنگارنگ آدما... یادمه گفتی فرق داری!!! گفتی نگاهت مثل آدمایی که دیدم نیست ... یادته خندیدم وباور کردم... یادته گفتم تا اخرش من هستم... یادته گفتی ازخدا میخوام اونی که من میخوام و خواست خداست تو باشی...دیدی خدا هم با ما یار نبود ... تورا محکوم نمیکنم... فقط میخوام الان که نیستی .. از این ساعتی که من را بی تو کرد وتو را بی من... فقط برات اینجا بنویسم بنویسم که چقدر دلم روز وشب سراغت را میگیره چقدر دلم میخواد باشی ... بنویسم که اگه بودی چقدر روزها وساعتهام قشنگ بود... اینجا مینویسم تا روزی که فراموشت کنم روزی که دیگه آپ نکردم بدون فراموشت کردم دوست دارم حتی اگه آدما سرزنشم کنند .. __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█

اگه دو نفر لب پرتگاه باشنو تو بتونی فقط یکیشونو نجات بدی ..کدومو نجات میدی؟؟

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif  تبادل لینک هوشمند http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت عاشقانه  اورگ سوزلری و آدرس www.uraksozu.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 779
:: کل نظرات : 214

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 41
:: بازدید ماه : 4313
:: بازدید سال : 16473
:: بازدید کلی : 163376

♥هـــرکــس از دنیا چیــزی برداشــت ...من دست برداشـــتم♥

چقدراحمقانه است
یک شنبه 19 / 2 / 1393 ساعت 2:13 بعد از ظهر | بازدید : 1124 | نوشته ‌شده به دست ƧƛƧƛƝ | ( نظرات )

چقدراحمقانه است از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن !

مثل من که از تو انتظار عشق داشتم...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

سایت عاشقانه ی اورگ سوزلری

تماس باما

محل تبلیغات شما

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سمیرا در تاریخ : 1393/2/20/6 - - گفته است :
با کمترین هزینه صاحب زندگی زیبا و ماندگار شوید
ارزانترین کتاب الکترونیکی اموزش جامع انواع حالت های نزدیکی بهمراه صدها مقاله کاملا کاربردی و بسیار جذاب
http://jens20.rozblog.com/
___________________________
روش جزوه حرفه اي آموزش لغات انگليسي 504 ,1100 و .. با تصوير سازي ذهني و يادگيري سريع در حافظه بلند مدت شما !!! براي نمونه جزوه و خريد به لينک زير مراجعه کنيد
http://www.ekonkur.rzb.ir/page/2227007
_____________________________________________________
*چرا افراد تنبل درکنکورموفق ميشوند،ولي افراد زرنگ شکست ميخورند؟
فروش جزوه ها ي کنکوري خلاصه و آموزشي و فلش کارت براي کنکوري هاي رشته تجربي با ارزانترين قيمت
http://www.ekonkur.rzb.ir/post/11
_____________________________________________________
*مــژژژژژژژده
ســـــــــلـــــاوم
عججله نکن ريلکس اين پيامو بخون تصميم يه عمر زندگيه !!!
آزمون هاي استخدامي را كنار بگذاريد. كار به شما سلام مي كند!
مناسب دانشجويان، كارمندان، زنان خانه دار
يه پکيجه قيمتش 5000 تومنه
فرااااااااااار نکن عه قرار نيست که همين که اسم پول اومد فرار کني ، گوش کن
5000 فقط بخاطر اينه که قدر بسته رو بابت پولي که دادي بدوني همين ، بعد جبرانش ميکني راحت
توي اين پکيج 10 تا فايل pdf هست که شما با مطالعه اين پکيج
ديگر فقط با داشتن اينترنت پولدار بشيد!!!
در ضمن بگم که اين پکيج با روش هاي درآمد اينترنتي فرق ميکنه
اگه خواستي بخريش به لينک پايين برو
http://maamak.ir/maamak-pishe
و اگــــر هم خواستي با تخفيف 10 % بسته رو بخري کده رو رو داخل کد تخفيف بنويس : 1393

_________________________________________________________ ______________________

سلام علیکم دوست وبلاگی
میدونی که اگه فایلی رو بخوای بزاری توی وبلاگت باید حتما آپلودش کنی
اما یه فکر توپ دارم برات اگه پایه ای
لینک یه سایتی رو بهت میدم ( شاید قبلا دیده باشی سایته رو) که وقتی رفتی ثبت نام کن و بعععد هر چه قدر فایل آپلود کنی و دانلود بشن به حساب تو هم پول واریز میشه !!! باور میکنی؟ یعنی خیلی راحت فایل آپلود کن و بعد دیگه اینترنت خودش برات پول جمع میکنه در اضای هر دانلود
http://uplod.ir/free37476.html


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: